יום שני, 21 בינואר 2013

חושב - פעם שנייה


אני לא מצביע. כך כבר הרבה זמן וכנראה שגם בעתיד אנהג בצורה דומה. נראה לי שזה יותר בטוח לכולם.  
זה לא שאין לי דעה, להיפך. אני בוחן את האפשרויות, חוקר, בודק, משווה ומגבש עמדה די מוצקה. אני גם בטוח שלדבריי יש מקום בשיח הציבורי וחשוב שיפלו על אוזניים קשובות. מה גם שזו זכותי המלאה להצביע כמו כל אחד אחר. אבל בעקבות מה שקרה החלטתי שלטובת הכלל אמנע מכך.
זה היה לפני חצי שנה בערך. הצבעתי, הרמתי את היד ועניתי על מה שהמורה שאלה. כלומר חשבתי שאני עונה נכון, אבל טעיתי וכל הילדים בכיתה התחילו לצחוק עלי, גם המורה. הובכתי, הסמקתי והתעצבנתי ובהפסקה הראשונה ניפצתי את כל החלונות בקומה שלנו, וגם כמה בקומה שמתחת, וגם כמה ראשים של ילדים מהכיתה, וכמעט גם למורה אם לא היו תופסים אותי לפני כן.
אחרי שבוע העבירו אותי לבית ספר אחר. מאז אני יושב מאחורה ועושה מה בראש שלי, אבל אף פעם לא מצביע יותר. בשביל מה לקחת סיכון. 

 ©   כל הזכויות לרשומה זו שמורות לכותב הבלוגgilad2012 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה