יום ראשון, 20 בינואר 2013

שלמות - פעם רביעית


אני לא רואה אף אחד ממטר, ממש אף אחד, ללא יוצא מהכלל. מבחינתי זה גם לא משנה מי עומד מולי. ילד קטן, מוכר במכולת, פוליטיקאי, שופט בבית משפט או שוטר תנועה, כמו זה שעצר אותי לפני שבוע בגלל שעברתי באור אדום, כולם שווים בעיניי מבחינה זו.
לא רואה אותם ממטר זו עובדה ומי שיש לו בעיה יכול...
מצד שני חשוב לי להבהיר, כדי שלא ייווצר רושם מוטעה ויגידו עלי שאני מתנשא או אנטיפת, אני לא כזה. כלומר אני משתדל, מאוד משתדל אבל זה לא תמיד מצליח לי.
אני יכול להעיד על עצמי שעד לא מזמן הכול אצלי היה אחרת. אני לא יכול לשים את האצבע בדיוק על הרגע בו חל השינוי. זה לא היה משבר או אירוע שגרם למהפך הקיצוני. קרוב לוודאי שהתרחש תהליך שלא שמתי לב אליו בהתחלה עד שעברתי את נקודת האל חזור, מאותו רגע כבר מאוחר מדי לתקן ועכשיו אני צריך משקפיים.
עוד מעט יגיע תורי, אני מקווה, אם רק העקומה עם הצמות תפסיק לבלבל לאופטומטריסט את המוח. אז אקבל את המשקפיים החדשים שלי ואשוב לראות את כולם כמו שצריך, גם ממטר.

©   כל הזכויות לרשומה זו שמורות לכותב הבלוגgilad2012 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה