יום חמישי, 13 בדצמבר 2012

כאב - פעם חמישית


איזה כאב ראש, וואי וואי, ודווקא בחנוכה. האמת בכל יום בשנה זה נורא, אבל בחנוכה כשיש הרבה אנשים מסביב, עם כל השירים והברכות וכל השאר, זה עוד יותר קשה.
אז הלכתי לרופא משפחה. הוא בדק. לחץ דם בסדר, גם הדופק. מגרנה זה לא כי כל הראש כואב ולא רק חצי והאור לא מפריע כך שאפשרות זו נשללה על הסף.
הנוירולוג שלח אותי לעשות צילום, אחר כך סי טי ובסוף אם אר אי. לא נמצא דבר.
אף אוזן גרון לא ראה בעיה בסינוסים או אלרגיה כלשהי.
הפסיכיאטר לא הבין על מה אני מדבר.
הנטורופת רקח תוספי מזון מגעילים.
הרופא הסיני דקר ודקר, עד שכמעט חורר אותי.
אפילו לווטרינר הלכתי.
כלום לא עזר. 
אבל הראש אלוהים הראש, ממש בוער, וגם כל החנוכה הזה עכשיו, מי צריך את זה בכלל. לפחות אם הייתי שמש ולא סתם נר שלישי, או הכי טוב אם הייתי סביבון.  

איזו סחרחורת. לא יכול יותר. ממש עושה לי בחילה. שנה שלמה איש לא מתייחס אלי ואז שבוע שלם לא מפסיקים לסובב אותי. די נמאס לי, הלוואי הייתי כד קטן.

אוף הסירחון, שיחליפו כבר את השמן המשומש הזה. עוד יום ואני מתפגר. הלוואי שהייתי סופגנייה.

די כבר, תפסיקו לדחוף לתוכי ריבה ולפזר עלי הררי סוכר. הלוואי שהייתי רעשן.

הלו, מה קורה אתכם? אני מסיפור אחר וגם ככה יש לי מספיק צרות משלי בפורים. 

©   כל הזכויות לרשומה זו שמורות לכותב הבלוגgilad2012


תגובה 1:

  1. חחחח מגניב אני אוהבת את הכתיבה שלך אבל דואגת מחוסר הנוחות , בטח משגע לעבור כל-כך הרבה טלטלות אולי עדיף להיות גלעד שמדליק את הנר השלישי מבקש מאלוהים איזה שהוא נס והולך לישון במקום חשוך ושקט כי הראש עייף מהחלפת הדמויות ומהמחשבות שלא פוסקות ולכן הוא מגיב בכאב - תהיה גלעד נראה לי שיהיה לך הרבה פחות אולי בכלל לא כואב

    השבמחק