יום שבת, 15 בספטמבר 2012

סליחה - פעם ראשונה


מצטער, מאוד מצטער. לא חשבתי שזה מה שיקרה. בחיי שלא התכוונתי. אם הייתי יכול להחזיר את הזמן לאחור או לקחת את דבריי חזרה.
לא על תעני, תני לי לסיים. התכוננתי לזה כל השבוע.
לא, רק עוד שנייה.
שנייה נו, את מיד סותמת לי את הפה. די כבר.
טוב תני לי להתבטא, לומר משהו.
אני יודע בדיוק מה את רוצה לומר.
אבל אני אדבר קודם, את לא תעצרי אותי עכשיו.
נמאס לי, שבי כבר בשקט.
כן, נמאס לי ממך.
פעם אחת לא יכולה לסתום את הפה.
כן, כן את.

מה מי אני? זה לא...? לאן הגעתי? את לא...? אהה, טעות במספר?
אני מבין.

טוב סליחה, אני מצטער. לא התכוונתי, לא חשבתי שזה מה שיקרה. בחיי שלא התכוונתי. אז טעיתי. אבל רגע תני לי לדבר. איזה נודניקית, לא סותמת את הפה. תסתמי כבר...

מבוסס על שיחה ששמעתי (בדמיוני) לפני כמה ימים.



©   כל הזכויות לרשימה זו שמורות לכותב הבלוגgilad2012 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה