יום ראשון, 22 בפברואר 2015

שעון - פעם רביעית

"אין לי שעון, למה מה תעשי לי?" חוצפנית אחת. הולכת מולי עם חיוך מרוח על שפתיי בוטוקס שלה, מנפנפת בשערה המחומצן ובלי בושה שואלת ומפריעה ככה פתאום באמצע היום, באמצע החיים.
היא ממהרת לקוסמטיקאית לתחזק את פניה ואחר כך למספרה לכסות את שורשיה הכהים המבצבצים מתחת לבלונד השופע, לפני שאלה ישתלטו על כל ראשה. כדי לא לאחר מטרידה את העוברים והשבים לגבי השעה. 
היא לא שואלת מה נשמע, מה קורה, מה חדש או מה שמי. כלום. למה לה שנעשה הכרות? מה אכפת לה ממישהו בכלל וממני בפרט?
אני לא הולך עם שעון. אין לי צורך לדעת מה שעה, גם לא פגישות להגיע אליהן בזמן ואני אפילו מתעורר מתי שבא לי. אבל היא מה אכפת לה. רואה שאין לי שעון ובכל זאת מציקה.
אני מכיר לא מעט נשים כאלה, שחושבות רק על עצמן. מעבר לזה לא מעניין אותן דבר. למרות זאת ביום רגיל אולי כן הייתי עונה לשאלה כזו או אחרת. אני נחמד ובדרך כלל די תקשורתי אבל היום זה לא יום רגיל ויש לכך סיבות מוצדקות, לדעתי לפחות.
מהבוקר אני שקוע במחשבות. זה משהו שקורה לי כל הזמן ובכל מקום, רק שהפעם היה לי רעיון יוצא דופן שלא עולה כל יום בראש. משהו כל כך פשוט ומצד שני גאוני. מוזר שאף אחד לא חשב עליו קודם. רעיון שללא ספק יכול לשנות את העולם או לפחות להשפיע על הרבה דורות קדימה ואחרי שייושם חיינו לא יהיו אותו דבר. כל מה שידענו עד אז יהפוך למיושן ומיותר.
אני חייב להודות שתמיד היו לי רעיונות טובים. את חלקם מימשתי, אחרים ממתינים לרגע המתאים שבטח יגיע. היו גם לא מעט שנגנזו או שהוחלפו בחדשים ומעודכנים יותר. מדי פעם מופיע אחד מדהים באמת, אבל רעיון כמו זה שהופיע ממש במקרה בזמן צחצוח השיניים בבוקר עוד לא עלה לי לעולם.
תאמינו לי אני לא מגזים, ממש לא. אז נכון לפעמים יש לי נטייה להתלהב ולנפח דברים מעבר לפרופורציה, אבל הפעם זה לא המקרה, ממש לא.
מה שכן, עכשיו אני לא זוכר מה היה הרעיון. בגללה קו מחשבתי נותק, רוסק לפיסות מידע מיקרוסקופיות ופוזר לכל עבר, והיא עדיין מחייכת, לא מודעת לזה שהרסה משהו כל כך חשוב. הולכת לה כאילו דבר לא קרה, מסתכלת בחלונות ראווה ולא מודעת לנזק הבלתי הפיך שכנראה נגרם לאנושות כולה והכל בגלל שאולי מאחרת לקוסמטיקאית או למספרה לכסות את שורשיה הכהים שמתחת לבלונד המזויף והמתנפנף ברוח...



©   כל הזכויות לרשומה זו שמורות לכותב הבלוגgilad2012 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה