יום ראשון, 7 בדצמבר 2014

בית - פעם ראשונה

נשארו לי כמה דברים אחרונים לסדר וגם הבית הזה מוכן. הוא אמנם יותר קטן מהקודם, אבל לדעתי יפה יותר. יש בו שני מפלסים, חלונות רחבים, גג רעפים ועוד תוספות כאלה ואחרות. הבית משקיף על גינה יפהפייה וירוקה. בקיצור מושלם.
גם הבנייה שלו הלכה לי בקלות יחסית, ואני אומר יחסית כי לא יכול להיות שלא יהיו תקלות אבל בזכות הנסיון והידע שרכשתי לי עם הזמן, התגברתי על כל מכשול והבית נבנה מהר יותר מקודמיו. מה גם שהמיקום הפינתי שלו שאפשר לי גישה נוחה מאוד לאתר הבנייה, כל אלה תרמו למוטיבציה ולקצב המהיר של הבנייה.
ככה אני, ברגע שלוקח על עצמי פרויקט כל שהוא יש לי מחויבות. אני מקצוען אמתי. לא אחד שאומר או מבטיח ובסופו של דבר לא מקיים. כך שגם הפעם סיימתי את הפרויקט כפי שתכננתי.
זמן לא רב אחרי זה נבנו עוד בתים בגדלים וצורות שונות ושכונה של ממש צמחה.
האמת, חשבתי גם להוסיף גם כביש מהיר וכמה דרכי גישה לנוחות כולם אם לא היו נגמרים לי החלקים.
בפעם הבאה אבקש מאימא קופסא גדולה יותר של לגו ואז, אני מבטיח, אבנה גם נמל עם אוניות, שדה תעופה ועוד כל מיני. 


©   כל הזכויות לרשימה זו שמורות לכותב הבלוגgilad2012 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה