יום שישי, 7 בנובמבר 2014

תקווה - פעם שלישית

אמרו לי שמים חמים מסירים השומנים. גם קרים זה בסדר אבל עם חמים יותר טוב. אמרתי אוקיי, אם אומרים, ויש להם ניסיון בדברים האלה אז אולי כדאי לנסות. אני בדרך כלל לא מאמין לכל מה שאומרים אבל הפעם החלטתי לתת  צ'אנס. יהיה מה שיהיה, אני הולך על זה. 
דבר ראשון פתחתי את הברז של החמים עד הסוף. בהתחלה היה לי קצת מוזר, הרי כל החיים אני משתמש במים קרים ופתאום לשנות סדרי עולם זה לא פשוט וגם די שורף. אחרי זמן מה התרגלתי לחום והמשכתי לשטוף. אדים מילאו את החדר אבל לא ויתרתי. שטפתי ושפשפתי ושוב שטפתי אבל השומנים לא ירדו. גם לא עם ספוג, כמו זה שמוכרים במכולת, לא היתה כל תוצאה. בארון הכלים מצאתי ברזלית. נכון, גם זה לא עזר והשומנים נשארו במקומם. המשכתי בכל זאת עוד איזה חצי שעה לפחות. מאבדים את תחושת הזמן במקרים כאלה, גם לא היה לידי שעון ובכל מקרה זה לא העניין כאן. אז בתום הזמן הלא מוגדר של עבודה קשה וסבל סגרתי את הברז, כולי תקווה שמשהו השתנה.
עליתי על המשקל שחיכה לי בפינת החדר ולצערי גיליתי שנשארתי אותו דבר כפי שהייתי לפני כן. אפילו לא גרם אחד פחות מהשומנים.
אני לא יודע מי המציא את המיתוס שמים חמים מסירים שומנים. אצלי, בכל אופן, זה לא עבד בכלל. להיפך, נשארתי עם המון שריטות, שפשופים, שטפי דם פנימיים ועוד סימנים לא מזוהים ומכוערים בעור.
נאלצתי למרוח משחות מסריחות ולשים תחבושות לוחצות במשך הרבה חודשים. אבל אחרי שאחלים אנסה דיאטת הפרדה של שומנים ופחמימות. אני רק מקווה שזה יכאב פחות.

בשבוע הבא: איך ניסיתי להיפטר משערות באוזן. (רמז: ואן גוך)

כל הזכויות לרשומה זו שמורות לכותב הבלוגgilad2012


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה