יום רביעי, 15 במאי 2013

כותב - פעם רביעית


אני משתדל לשמור על כושר. קם כל בוקר בשש, גם אם זה יוצא שבת או חג. לובש את האימונית. נועל את נעלי הספורט. עושה כמה מתיחות וחימום קל ומתחיל את האימון.
זה לא פשוט כמו שזה נראה. יש ימים שממש לא בא לי להתאמן או שאני עייף מדי והראש טרוד בדברים אחרים. אבל אני לא מוותר לעצמי כי כדי לשמור על כושר צריכים התמדה. אז אני מתחיל עם מילים קלות בנות הברה אחת או שתיים, שמות עצם ופועל וכמה שורשים. אחר כך אני עובר למילים כבדות יותר בעלות משמעות כפולה, אוקסימורונים, אונומטופיה וממשיך עם מושגים פילוסופיים וחידושי לשון. אחר כך אני מותח משפטים, מותח ממש עד כמה שאני יכול ולפני סוף האימון אני מפתח את הדמיון ומרחיב את ההשכלה ומסיים בכתיבה ארוכה, לעיתים פתלתלה או עם מכשולים בדרך או סתם נעימה, קלילה  ומשחררת.
אחרי האימון קל לי יותר לכתוב סיפורים, קצרים בעיקר, בשביל ארוכים צריכים כושר יותר טוב. אבל גם זה יגיע כי אני ממשיך להתאמן.

©   כל הזכויות לרשומה זו שמורות לכותב הבלוגgilad2012 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה