יום ראשון, 18 בנובמבר 2012

מלחמה - פעם שנייה

לפני כמה ימים גיליתי, ממש במקרה, שעננים באמת עשויים מצמר גפן מתוק, המון צמר גפן מתוק. אחרי בדיקה קצרה מצאתי שגם הירח עשוי מגבינה צהובה, כמו זו עם החורים שטעימה מאוד בטוסט. אחר כך התברר לי שהכוכבים זה בכלל סוכריות קטנות בטעם מנטה שאני כל כך אוהב.
אז בדקתי עוד כמה דברים והתברר לי שאכן יש סוסים שמדברים עברית. נשבע לכם ששמעתי שניים מתווכחים ברמזור. לחתולים יש תשע נשמות, אבל הסיכוי שכולן או לפחות רובן ימותו מוות טבעי הוא נמוך מאוד. ודג זהב באמת יודע לדבר, יש לי אחד כזה באקווריום. למרות שהוא לא צייץ עדיין אני בטוח בכך כי לילה אחד שמעתי אותו מזמזם שיר של שלמה ארצי. אני עוד אתפוס אותו על חם ואוציא ממנו לפחות משאלה אחת או שתיים.
אז הכל התברר כנכון, כל מה שההורים סיפרו לנו כשהיינו קטנים, למרות שגם הם לא תמיד האמינו בכך, אבל עם עובדות אי אפשר להתווכח. רק דבר אחד לא מובן לי. סיפרו לנו גם שכשנהיה גדולים לא יהיו יותר מלחמות בעולם והכל יהיה אחלה ונהדר וסבבה, וזה לא קרה. האמת די מאכזב. אני מוכן לוותר על צמר גפן מתוק או גבינה צהובה עם החורים ואפילו על סוכריות המנטה שאני כל כך אוהב רק שההבטחה הזו תהפוך גם היא לאמיתית.

©   כל הזכויות לרשומה זו שמורות לכותב הבלוגgilad2012

2 תגובות:

  1. היי

    נכנסתי , קראתי ונהנתי מהרצון הכל-כך עז שלך להשאר בתמימות ובפנטזיה ואני בהחלט חושבת שזה חשוב לשמר חלק מהילדותיות והתמימות שלנו , אבל בחיים כמו בחיים כל דבר צריך להיות מאוזן ואי אפשר לחיות יותר אחוזים בפנטזיה ולצפות לקבל תשובות מהמקום הראלי בהתאם לכך. ההבטחה של ההורים שלנו "שלא יהיו מלחמות" כמוה כמו לומר "אנחנו רוצים את הכי טוב ושליו עבורכם " או " אל תפחדו הכל יהיה בסדר" אבל בעיקרון עצם ההבטחה היא פחד של אותם הורים מבטיחים ברגע נתון וקדום מכיוון שאם היו בטוחים בשקט ובשלווה ובכך שלא יהיו מלחמות לא היו מבטיחים או בכלל מדברים על זה . נכון כולנו רוצים עולם יפה יותר ואם תסתכל על המקרו תראה שאני ואתה לא היחידים יש עוד המון אנשים שמתעוררים למצוא את האושר או השלווה הפנימית שלהם ומתוך כך עוזרים לבנות עולם אחר. זה לא רגע אני יודעת אבל זה כיוון אופטימי וזה מה שחשוב.

    השבמחק
    תשובות
    1. שלום לך.
      אני שמח שקפצת לבקר בעולמי.
      מה רע בפנטזיות ובתמימות? תראי לאן ההגיון והרציונליות הביאו אותנו. אם יותר אנשים יחשבו כמוך וכמוני נהפוך למסה קריטית שתשפיע על המציאות אז העולם באמת יהיה מקום טוב יותר לחיות בו.
      צריכים אנשים חולמים גם אם אלה במיעוט. בלי חלומות לא היינו מגיעים לירח, מגלים את האטום, מרפאים מחלות וכו'.
      שיהיה אחלה יום

      מחק