יום חמישי, 25 בדצמבר 2014

כסף - פעם שלישית

'בוא תהיה מלך' אמרו לי, 'מזמן לא היה לנו אחד והאמת התגעגענו.'
'אני, מלך?'
'כן, אנחנו צריכים מנהיג.'
'אבל למה אני?'
'אתה הכי מתאים.'
'נראה לי שטעיתם בדלת, אתם בטח מחפשים את מנשה מקומה שלוש.'
'לא, לא, אותך אנחנו רוצים.'
'בסדר' אמרתי. גם ככה לא היה לי משהו אחר לעשות. 'מה כולל התפקיד?
'מה שבא לך.'
'ואף אחד לא יגיד לי מה אסור ומה מותר?'
'לא, אתה המלך.'
'גם ללכת לישון אני יכול מתי שבא לי?'
'מתי שבא לך, כן.'
'ולצחצח שיניים או לנקות מאחורי האוזניים?'
'אף אחד לא יגיד דבר.'
'גם אם לא אתרחץ שבוע למשל?'
'גם.'
'ומה עם תנאים סוציאליים?'
'ברור.'
'גם ביטוח מנהלים?'
'מה שתרצה.'
'הוצאות אשל, נסיעות...'
הכל, וגם יהיה לך נהג צמוד עם רכב.'
'ומה עם חברים? אפשר להביא חברים?'
'כמובן.'
'ומוסיקה, אני יכול לשמוע גם מזרחית?'
'אפילו בין שתיים לארבע.'
'מה עם חופשות?'
'יש בשפע, מתי שתרצה.'
'כמה אתם משלמים, מה המשכורת?'
'אתה תחליט כמה לקחת.'
'ומה שעות העבודה?'
'אין שעות עבודה, אם אתה מלך אז זה כל הזמן.'
'אז גם אין שעות נוספות?'
'אין.'
אין שעות נוספות. ידעתי שמשהו כאן מסריח. רוצים לנצל אותי.
'טוב אני כבר יורד אבל תביאו את הכתר מראש.'
'בסדר, רק תחתום פה ופה, וכאן בראשי תיבות, וגם ליד האיקס.'
'אבל לא קראתי את החוזה.'
'זה בסדר, זה חוזה סטנדרטי. חוץ מזה שבתור מלך תוכל לשנות אותו איך שבא לך, כך שזה לא ממש משנה עכשיו.'
'אני מבין שאני יכול לעשות כל מה שבא לי.'
'כן, אתה המלך.'
הכל אני יכול לעשות אבל שעות נוספות לא...
'טוב נו, שיהיה.'
'עכשיו תתארגן ותרד, מחכים לך בחוץ.'
'מי מחכה?'
'כל העם, עם דגלים ושלטים והכל.'
'טוב כבר יורד, תנו לי כמה דקות.'
בזמן שחיכו לי ליד הדלת הראשית, לקחתי את הרב קו וחמקתי מהדלת האחורית. אותי לא ירמו...

©   כל הזכויות לרשומה זו שמורות לכותב הבלוגgilad2012 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה