יום שישי, 8 בפברואר 2013

שלמות - פעם חמישית


אני אוהב חיות, חלק יותר וחלק פחות אבל בעיקרון אני אוהב את כל החיות, כמעט. הרי איך אפשר שלא להתפעל מהיופי והמגוון שהטבע יצר. כל כך הרבה סוגים, זנים ומינים שונים ומשונים. לכל אחד חלק חשוב בעולמינו. ממש שלמות.
רק בן אדם אטום וחסר רגשות יישאר אדיש מול היצורים המופלאים ואני לא כזה. אותי מרגשת ציפור עפה בשמיים, עולה ויורדת בקלילות ובחן, או סוס דוהר בשדה, חופשי ומאושר או אפילו כלבלב קטן ושובב שרץ להביא את המקל ולא מתעייף. כן, אני לא מתבייש להיות רגשן ולהודות שאני אוהב את כל החיות במידה כזו או אחרת ותאמינו לי טעמתי כמעט את כולן.
אבל הכי הכי אני אוהב פרגית בלאפה עם צ'יפס וסלט וחמוצים בצד, כמו זו שאני קונה כל שישי ב'עווזי.'
הם כבר מכירים אותי ותמיד מכינים לי את השיפוד הכי טרי והכי גדול שיש כי הם יודעים כמה אני אוהב חיות, את כל החיות כמעט.

מיומנו של צמחוני בדימוס.

©   כל הזכויות לרשומה זו שמורות לכותב הבלוגgilad2012 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה