יום שישי, 5 באוקטובר 2012

ים - פעם שנייה


"הפיראטים באים, הפיראטים באים" עברה השמועה מפה לאוזן. איש לא העלה על דעתו שככה באמצע הסתיו הם יעשו את דרכם לכיוון העיירה המנומנמת. ביקורם הקודם, שהיה לפני יותר משנה, הסתיים בלא מעט נפגעים. לכן בישיבה מיוחדת בביתו של ראש העיר נשלפו מהמגרות הנעולות תכניות שהוכנו מבעוד מועד למצב כזה בדיוק, או דומה לו.
הוחלט שעד יעבור זעם יורחקו נערות ונשים צעירות, לפחות היפות שבהן, לכפר שכן. עוד הוחלט שילדים קטנים יוסתרו ולא יורשו לצאת מבתיהם ללא השגחת ההורים. הצעירים יטפסו על עצים, גגות וגבעות סמוכות להשקיף על הים ולהזהיר מפני האורחים כשאלה יופיעו האופק. כל היתר יתאספו בכיכר המרכזית, ליד המכולת של הפוזל ויתרגלו תרחישים שונים.
הגיע היום, האנייה נכנסה לנמל ועגנה ליד המזח המרכזי. תוך דקות הוצף הרציף בפיראטים, נושאים על גבם תיבות עץ ושקי יוטה שמיד רוקנו מתוכנם על שולחנות מאולתרים.
היו שם דיסקים צרובים של שרית חדד, ישי לוי, דודו אהרון ובעצם כל מי שלא נכנס לפלייליסט של גלגלץ. אני חיפשתי את האחרון של עומר אדם אבל כל העותקים נחטפו כאילו היו לחמניות חמות. כעבור שעה נשארו כמה אייל גולן ומלא ליאור נרקיס שלא זכה להתעניינות רבה.
ויכוח שהתעורר על משה פרץ הפך לתגרה וכשרשויות החוק נכנסו לתמונה התקפלו הפיראטים והפליגו לדרכם, אך לא לפני שהבטיחו שישובו בשנה הבאה ועימם צרובים חדשים של מיטב הזמרים. 



©   כל הזכויות לרשימה זו שמורות לכותב הבלוגgilad2012 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה