יום רביעי, 3 באוקטובר 2012

שלמות - פעם שלישית


מצאתי את השורשים שלי, אחרי שנים של חיפוש מצאתי אותם. פעם לא עניינו אותי הדברים האלה. אולי הגיל הצעיר, אולי התמימות כשחשבתי שאין לי כל צורך בכך. אולי חייתי בהכחשה, הדחקתי, לא רציתי לדעת. עד שיום אחד זה הכה בי ויצאתי למסע חיי.
הדרך לא היתה קלה. לא ידעתי מאיפה להתחיל, לאן עליי לפנות, מי יכול להדריך אותי, לעזור ולענות על שאלות להן לא היתה לי תשובה. מכשולים אין ספור עמדו בדרכי אל הלא נודע. טעיתי, אבדתי, עייפתי, נפלתי וקמתי אך לא ויתרתי ובסוף הגעתי אל מבוקשי.
חשוב שכל אחד ימצא את שורשיו, אני את שלי מצאתי. עמוקים, חזקים ויציבים, כאלה שאין לי מה להתבייש בהם או להסתירם.
עכשיו אני יודעת בדיוק מאין באתי ולאן אני הולכת. זקופת קומה וראש מורם אני הולכת למספרה לעשות צבע.

כרמלה – לקוחה חדשה ב'סלון שושנה' ועכשיו במבצע חם לחג: פן, מניקור, שפם ושחי בחצי מחיר ובעשרה תשלומים. 


©   כל הזכויות לרשימה זו שמורות לכותב הבלוגgilad2012 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה