יום שישי, 26 באוקטובר 2012

כאב - פעם שלישית


לפני חודש, בערך.
'זה נראה לי כמו עקיצה ותגובה אלרגית אליה.'
לא זכרתי שנעקצתי אבל אם הרופא אומר הוא בטח יודע.
'תמרח פניסטיל על האזור האדום ותבוא לביקורת בעוד שבוע.'

כעבור שבוע, בערך.
'זה עדיין נראה לי כמו עקיצה ותגובה אלרגית, למרות שהכתם התפשט והכחיל וגם המרקם נעשה מחוספס ופה ושם יש זיהום. כדאי שנתחיל באנטיביוטיקה עשרה ימים, פעמיים ביום.'
האמת זה גם מגרד בטרוף, אבל אם הרופא נותן אנטיביוטיקה הוא בטח יודע. רק שהגירוד יפסק כבר.

כעבור עוד חמישה ימים, בערך.
'המצב החמיר אה? ממש התפשט לעוד מקומות והתכסה בקשקשים קטנים. נראה לי שהאנטיביוטיקה לא עוזרת. אני מציע לעשות ביופסיה ואז נדע בוודאות מה יש לך, מה שכן, זה בכל זאת נראה לי כמו עקיצה ותגובה אלרגית.'
עכשיו מגרד לי בכל הגוף ובאזורים מסוימים איבדתי תחושה, אבל אם הרופא ממליץ על ביופסיה כדאי לנסות זאת.

כעבור שבועיים בדיוק הביאו אותי באקווריום. חוץ מקשקשים צמחו לי זימים וסנפירים.
'הגיעה התשובה של הביופסיה. מסתבר שזו לא עקיצה, אבל עדיין לא ברור מה יש לך.'
נראה לי שהרופא הזה לא משהו, אולי כדאי לקבל חוות דעת נוספת. מישהו אולי מכיר וטרינר טוב?


©   כל הזכויות לרשימה זו שמורות לכותב הבלוגgilad2012 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה