יום ראשון, 15 ביולי 2012

פרחים - פעם ראשונה


מכירים את השלטים שיש בכביש החוף בעיקר בימי שישי? נו השלטים האלה שמודיעים שבעוד מאה מטרים יש פרחים יפים לשבת?
אז זהו, זה לא מה שחשבתם. אלה לא פרחים (בפתח) אלא פרחים (בצירה) כלומר ערסים צעירים בחליפות לבנות שרק רוצים שתיקחו אותם לעשות שבת אצלכם.
הפריטים הנ"ל טופחו במשך שנים בחממה מיוחדת במושב שבשרון, סמוך לנתניה. אבל אני חיפשתי זר של ציפורנים או וורדים אדומות ולכן פניתי ללכת משם. כאן יכול היה הסיפור הזה להסתיים בלי כל התפתחות, פואנטה או טוויסט בעלילה אלמלא הבחין בי המוכר.
"שניים בחמישים" ירה לעברי ההצעה שלא אוכל לסרב לה.
בקושי התחמקתי מהצרור אבל הוא המשיך לכוון לראשי, "תראה איזה יפים" הצביע על הסחורה "יחזיקו מעמד לפחות שבועיים."
מחוסר ברירה כמעט נכנעתי. למזלי בדיוק באותה שנייה הבחנתי ברגל דקה עטופה גרב ניילון ונעל עקב גבוהה צצה לה מתוך תחנת האוטובוס הסמוכה, אחריה הופיעה עוד אחת ועוד כמה רגליים כשמעליהן כל היתר. הצבעתי לכיוון.
"אהה אלה פרחות, פרחות יפות לשבת" הסביר המוכר, "גם אלה יחזיקו מעמד לפחות שבועיים."
"וכמה הן?" שאלתי בהיסוס.
"גם שתיים בחמישים."
לא היה אכפת לי שאלה פרחות. לא היה אכפת לי ששיערן צבוע עם תוספות ואפשר להשיג כאלה יותר בזול בדרום העיר אצל הסיטונאי. רק רציתי ללכת משם אז אמרתי "טוב, תארוז לי שתיים."
העמסתי את סחורה ותוך דקה עפנו על כביש החוף לצלילי רמיקס מונוטוני.
מאז כשאני מחפש זר ציפורנים או לפחות וורדים אני לא עוצר איפה שכתוב פרחים יפים לשבת.
אהה והפרחות, אלה נבלו אחרי שבועיים בדיוק כמו שהבטיח המוכר.


© כל הזכויות לרשימה זו שמורות לכותב הבלוג gilad2012





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה