יום רביעי, 11 ביולי 2012

לא יכול לדבר


אני כותב כי אני לא יכול לדבר. יותר מדי כאב. יותר מדי טרי כל העניין. את מה שיש לי לומר לך תקראי כאן. ככה קל לי, הרבה יותר קל. בסוף את תביני, אני מקווה. 
כן אני עצוב, בכל זאת היינו יחד המון שנים. הזמן עשה את שלו ונקשרנו. בגלל זה עכשיו זה כל כך כואב ואני אפילו לא יכול לדבר או לפתוח את הפה. 
את שואלת על מה אני מדבר? לא מבינה לאן אני חותר? טוב אני אגיד לך בצורה הברורה ביותר - עשו לי טיפול שורש. 
אהה הטיפול, הטיפול עבר בסדר, אם כי הלסת עדיין רדומה קצת. 
הרופא החליט שיש לעקור ובלי כל רגש, סנטימנטים או רחמים הוא חתך בבשר החיי ואני, אני נותרתי ללא השורש והרי מה שווה בן אדם בלי שורשים...
אז הולכים לשתות קפה כמו שקבענו? 

(מבוסס על מקרה אמיתי בהחלט. גירסה קצרה של הסיפור נשלחה לתחרות צרצרפיס) 


© כל הזכויות לרשימה זו שמורות לכותב הבלוג gilad2012


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה