יום ראשון, 22 בפברואר 2015

מילים - פעם שנייה

ידעתי, ידעתי שעשיתי טעות עם העצה שנתתי. אבל מה יכולתי לעשות? ביקשו ממני אז אני אמור לסרב? להגיד לא רוצה?
לימדו אותי שאם מישהו במצוקה יש להושיט יד. גם אם זה לא נוח או בא על חשבון דברים אחרים וחשובים, תמיד צריך לעזור לזולת.
אבל מסתבר שהזולת, בשנה אחרונה במיוחד, ביקש ממני הרבה עצות ואני נתתי בלי לעשות חשבון, לעיתים גם למי שלא ביקש. מה שקרה בפועל זה שבלי שאשים לכך לב נגמרו לי כל העצות. כן, נתתי את האחרונה שלי ועכשיו אני בבעיה, כי ממשיכים לבקש, ועם כל הרצון הטוב המלאי שלי כרגע ריק ולא ברור מתי תגיעה סחורה חדשה.
אז התחילו לבקש ממני דעה. אבל כבר למדתי את הלקח ואני מסרב מיד. את דעותיי אשמור לעצמי בשלב זה.
אחר כך ביקשו המלצות, הערות, טיפים ויחס. נאלצתי לדחות את כולם על הסף.
מה שכן, אם למישהו יש עצה להלוות לי לאיזה יום או יומיים, כדי שאוכל לסיים את הסיפור הזה, אודה לו מאוד.


©  כל הזכויות לרשימה זו שמורות לכותב הבלוגgilad2012 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה