יום שישי, 24 בינואר 2014

כאב - פעם תשיעית

נפל לי האייפון לאסלה, יחד איתו נפל לי גם הלב. האמת ראיתי את זה בא וכמו בנבואה שמגשימה את עצמה זה אכן קרה. וכך, תוך כדי סיבוב, כשאני שולח יד לידית המים, החליק המכשיר וצלל פנימה.
הזמן כמו עצר מלכת. נדמה היה ששנים עברו  עד שנרגעה המערבולת. מול עיניי חלפו כל האפליקציות שהותקנו או הוסרו ממנו אי פעם.
לפחות הספקתי להוריד את המים, ניסיתי לנחם את עצמי, אחרת המצב היה גרוע יותר. אבל לא היתה בכך נחמה ולבי התכווץ למראה המסכן שנח לו על קרקעית החרסינה חסר אונים.
ביד רועדת שלפתי את הרטוב, המטפטף והחיוור. כולי תקווה שאצליח להציל את חייו. בכל זאת מעל שלוש שנים יחד לא הולכים ברגל. בסך הכל היתה בינינו תקשורת די טובה רוב הזמן. ידענו שיחות ארוכות וענייניות, אחרות היו פחות נעימות. גם קשות פה ושם או לא נעימות. מובנות יותר או פחות. שיחות שהתנתקו באמצע או הופרעו על ידי רעשים. אבל עם כל העליות והירידות בסופו של דבר תמיד נשארנו יחד.
אז נכון, לאחרונה עברה בראשי מדי פעם מחשבה להחליפו בדגם חדש, משוכלל עם מסך גדול וזמן סוללה ארוך יותר. אולי זה מה שגרם לו לרצות לשים קץ לחייו תוך קפיצה למים הסוערים, מי יודע נפש סלולרי...
אני יושב מולו. על פניו נראה שהכל בסדר. מעט הפונקציות שבדקתי עבדו טוב וחוץ מכמה רעשים שבקעו מהרמקולים הקטנים נראה שהכל חזר לקדמותו. נזקים פנימיים אחרים, אם יש, אגלה בטח בשעות הקרובות. בינתיים אני אופטימי.
קראתי שאפשר לעטוף את המכשיר באורז שיספוג את הנוזלים. לייבש אותו עם פן או לפרק ולנגב את החלקים הזעירים שבתוכו. אני מעדיף בשלב זה להשאירו להתייבש ולתפוס קצת שמש לפני שירד החושך על עתידו.

מה שכן נולד לי רעיון לאפליקציה חדשה ומהפכנית – בדיקות שתן וצואה בעזרת האייפון.

אז אם מישהו רוצה להשקיע במיזם החדש והמבטיח מוזמן להשאיר פרטים. 

©   כל הזכויות לרשומה זו שמורות לכותב הבלוגgilad2012 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה