יום ראשון, 6 בדצמבר 2015

חנוכה - פעם ראשונה

מבוסס על מקרה אמיתי
.................................



"לא מסתובב, מה תעשה לי?"
"אבל אתה סביבון..."
"נו אז?"
"אז זה מה שאתה אמור לעשות."
"וואלה?"
"וואלה."
"ואם לא בא לי?"
"מה זה לא בא לך?"
"לא בא לי, וחוץ מזה זה עושה לי סחרחורת."
"לא מבין מה הבעיה שלך."
"אין שום בעיה."
"אז מה קרה השנה?"
"סתם, נמאס לי."
"אבל זה מה שאתה אמור לעשות!"
"מי אמר?"
"ככה זה מאז ומתמיד."
"וזה אומר שזה נכון."
"כן, אתה סביבון!"
"אתה, יש לך דעות קדומות אתה."
"מה קשור דעות קדומות?"
"בטח קשור. את הלביבה אתה לא מסובב אה?"
"ברור..."
"בטח שברור, יושב כל הערב ומלטף אותה כמו איזה סוטה."
"מה סוטה? כולה לביבה."
"עכשיו אתה גם גזען."
"תגיד לי, השתגעת? בסך הכל רציתי לסובב אותך קצת. לא רוצה, לא צריך."
"בטח לא צריך. אחרי שהשפלת אותי לפני כולם אתה בורח כמו איזה פחדן."
"אתה יודע מה, תשכח מזה, הרסת לי את החג."
"אתה יודע מה, שכחתי."
"יופי."
"יופי."
"לפחות נשארה לי סופגניה אחת מתוקה."
"הלו, למי קראת מתוקה? שוביניסט..."


©   כל הזכויות לרשומה זו שמורות לכותב הבלוגgilad2012



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה