יום רביעי, 13 במרץ 2013

שלמות - פעם שישית


איזה משחק מדהים היה אתמול. קצבי, מהיר ומדויק. מזמן לא נהניתי כל כך. השחקנים הספרדים כולם נתנו את הופעת חייהם כאילו חיכו רק לרגע זה ממש וכשהוא בא הם התפוצצו. מה לא היה שם. דרמה, מתח, עצבים, שמחה. תענוג, ממש תענוג. 

האמת לפני שהתיישבתי מול הטלויזיה הייתי בטוח שאתאכזב. היה לי ברור איך זה הולך להסתיים אבל מה שקרה בסופו של הפתיע וריתק אותי למסך למשך שעה וחצי.
אני חייב גם להודות שכל השחקנים היו במיטבם אבל היה שם אחד, שכחתי את שמו, משהו שמתחיל במ', שהתעלה מעל כולם. בחור נמוך, ללא כריזמה או נכוחות חזקה שנתן הצגה אדירה וסחף את כולם אחריו.
עד עכשיו לא ממש הכרתי את "ים של אהבה" וערוץ ויוה לא ממש ישב לי דרך קבע בשלט אבל ברגע שהתחיל הפרק לא קמתי מהספה. פשוט לא זזתי עד שעלו כותרות הסיום. הלוואי שיהיו עוד פרקים כאלה. ממש תענוג.
אהה נזכרתי, שמו של השחקן הוא מנואל, ויקטור מנואל.
אחר כך אשתי הביאה פיצוחים ובירה והעבירה לערוץ הספורט.

©   כל הזכויות לרשומה זו שמורות לכותב הבלוגgilad2012

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה