יום שלישי, 27 בנובמבר 2012

כאב - פעם רביעית

זה התחיל בשיעול, אחר כך עלה החום, לא מאוד גבוה אבל בכל זאת חום, אבל כשהתחילו גם רעידות, שזו תחושה ממש לא נעימה, הבנתי שעלי לעשות משהו בנידון.
בדרך כלל אני בעד טיפול מונע ומשתדל להקפיד על בדיקות תקופתיות. אני לא מאלה שנבהלים בקלות ועושים עניין גדול מכל דבר קטן. קצת שיעול או חום פה ושם אף פעם לא הדאיגו אותי. יום יומיים והכל מסתדר בסופו של דבר. זו הגישה שלי בחיים. חוץ מזה לא מתאים לי לשבש את השגרה ולהתחיל בבירור הבעיה שגוררת אחריה טיפול וכל ההתעסקות בזה, שבדרך כלל גם כרוכה בהוצאות כספיות לא מבוטלות ואיבוד ימי עבודה.
אז נכון יש שיגידו שכל אלה הם תירוצים ואם לא מטפלים בזמן הבעיה רק עלולה לגדול ולהגיע למצב שיהיה מאוחר מדי. אולי יש בזה משהו, אבל אופי קשה לשנות, ככה אני לטוב ולרע.
רק שהפעם, בניגוד לפעמים אחרות בעבר, השילוב של כל הסימפטומים יחד העלו בי דאגה מעבר לרגיל וכדי שבכל זאת לא יהיה סיבוך מיותר החלטתי לקחת את המכונית למוסך.

©   כל הזכויות לרשומה זו שמורות לכותב הבלוגgilad2012 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה